close

Hi ! This my first article for this blog :-)
im a senior high student now,and my English is poor.
So im trying type article with English to improve my English skills :D

嗨!這是我在這個部落格的第一篇文章:-)
我現在是1個高中生,我的英文不太好
所以我正試著用英文來打文章來增強我的英文能力 :D

Most important of alllllllll,Nice 2 meet u !!!
最重要的是,很高興認識你 !!!




arrow
arrow
    全站熱搜

    John Lin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()